اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام ( با طرح سوالات چالشی استوری )

افزایش فالوور اینستاگرام ( با طرح سوالات چالشی در استوری و پست )

افزایش فالوور اینستاگرام

سوالات چالشی استوری و پست اینستاگرام تاثیر زیادی در جذب مخاطب برای شما دارند. استوری اینستاگرام تنها سه سال است که رونمایی شده، اما سهم بزرگی در ایجاد تعامل در اینستاگرام دارد.

 

هر روز ویژگی‌های جدیدی به استوری اضافه می‌شود و کار جذب مخاطب و بالا بردن تعامل را برای کسب و کارها آسان‌تر می‌کند. قابلیت سوال پرسیدن در استوری اینستاگرام یکی از همین ویژگی‌های نسبتا جدید و جذاب آن است. همچنین شما می‌توانید به صورت مستقیم سوالات خود را در کپشن پست‌ها بپرسید و تعامل خود را با مخاطبانتان افزایش دهید.

 

این قابلیت در ابتدا برای گپ‌های دوستانه استفاده می‌شد. اما به سرعت بازاریابان و برندها از این ویژگی استوری استفاده کردند و نرخ تعامل خود را با مخاطبانشان بالا بردند. استوری اینستاگرام ابزار قدرتمندی است و در طول روز حدود 500 میلیون استوری در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می‌شود.

 

یک سوم استوری‌هایی که بیشترین بازدید را دارند، توسط افراد معروف و کسب و کارهای بزرگ بارگذاری می‌شود. شما می‌توانید به راحتی از قبل استوری و پست‌های اینستاگرام خود را زمان‌بندی کنید تا در زمان معین در اینستاگرام شما آپدیت شود. بنابراین منطقی است که اینستاگرام به استوری توجه ویژه‌ای داشته باشد و آن را توسعه دهد.

 

به جز استوری شما از همان روزهای اول اینستاگرام این امکان را داشته‌اید، که در پست‌های اینستاگرامی خود سوال بپرسید و در واقع یک تحقیقات بازار در اشل کوچک انجام دهید.

 

 

 

در این مقاله از سونیک استور ، چند نمونه از سوالات بدرد بخور و چالش برانگیز و ایجادکننده تعامل را با هم مرور می‌کنیم.

 

سوالات چالشی اینستاگرام

از آنها بپرسید کدام یک از محصولات شما را بیشتر میپسندند و چرا؟

با این سوال، شما محصولات محبوب خود را شناسایی می‌کنید و همچنین متوجه این موضوع میشوید که مشتریان از چه محصولی کمتر استفاده می‌کنند.

برای این‌که پی ببرید چرا بعضی از محصولات و خدماتتان کمتر مورد استقبال قرار می‌گیرند، یک سوال جداگانه از مخاطبانتان بپرسید تا از نقاط ضعف آنها آگاه شوید.

از آنها بپرسید چه مانعی وجود داره برای خرید کردن از شما؟

شما می‌توانید سوالات کلی‌ از مخاطبان خود بپرسید. سوالاتی که به اتفاقات روز حوزه کاری شما مرتبط باشند و مخاطبان را وادار به شرکت در این چالش کند. یا از آنها سؤالات تصادفی، بحث برانگیز، خنده‌دار و عجیب بپرسید (که مستقیماً به شغل شما مربوط نمی شوند). نظر خود را در مورد یک رویداد اخیر بپرسید، چگونه آنها قصد دارند تعطیلات خود را بگذرانند، کتاب مورد علاقه‌شان چیست؟

همچنین میتوانید از طریق این لینک اقدام به افزایش  فالوور اینستاگرام کنید و اعتماد مشتریان رو جلب کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *