اینستاگرام

افزودن تگ قیمت بر روی محصولاتمان در اینستاگرام

افزودن تگ قیمت بر روی محصولاتمان در اینستاگرام  

در بروزرسانی اخیر اینستاگرام قابلیت تگ کردن قیمت محصولات را اضافه کرده است که شما می‌توانید به راحتی با استفاده از این قابلیت بر روی محصولات خود تگ قیمت بگذارید تا کاربران به راحتی بتوانند محصول شما را خریداری کنند.

تگ قیمت در اینستاگرام

افزودن تگ قیمت در اینستاگرام

تگ قیمت در اینستاگرام یکی از راه های عالی برای جذب بیشتر مشتری و افزایش فروش محصول است. اما این قابلیت در تمام کشور ها فعال نیست و شما برای اینکه بتوانید از این ویژگی استفاده کنید باید در کشوری باشید که مورد تایید اینستاگرام باشد. این ویژگی برای نزدیک به 46 کشور فعال شده است که در سونیک استور اقدام به معرفی این کشور‌ها کرده‌ایم با ما همراه باشید:

. آموزش افزودن تگ قیمت در اینستاگرام

ظاهر تگ قیمت مانند تگ کردن افراد دیگر است و تفاوتی میان این دو نیست. فرض می‌کنیم که شما یک پیج فروشگاهی دارید و می‌توانید با استفاده از این ویژگی قیمت را بر روی محصول خود تگ کنید با استفاده از این ویژگی می‌توانید فروش خود را چند برار کنید زیرا پیج اینستاگرامی شما را حرفه‌ای تر نشان می‌دهد.

نکته: افزودن تگ قیمت در اینستاگرام فقط بر روی عکس اعمال می‌شود و براب محصولات ویدیویی نمی‌توانید از آن استفاده کنید.

. پیش‌نیاز برای فعال کردن ویژگی تگ قیمت در اینستاگرام 

1. در یکی از کشورهای مورد تایید اینستاگرام حساب داشته باشید.

2. داشتن یک وبسایت برای محصولات فیزیکی (محصولات مجازی و خدماتی) پشتیبانی نمی‌شود.

3. متصل کردن صحفه تجاری اپلیکیشن فیس‌بوک به اینستاگرام

4. برای فعال کردن تگ قیمت باید از سوی اینستاگرام تایید شوید.

. آموزش قرار‌دادن تگ قیمت در اینستاگرام 

یکی از خبر‌های خوب این است که شما می‌توانید بر روی محصولات قدیمی خود نیز تگ قیمت قرار دهید و کاربران بدون هیچ‌مشکلی اقدام به خرید کنند. برای فعال کردن تگ قیمت در اینستاگرام کافیست تا 8 مرحله زیر را انجام دهید تا این ویژگی برای شما فعال شود:

1. حساب اینستاگرام خود را به تجاری تغییر دهید:

. وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید

. از قسمت پروفایل آیکون (آدمک) بر روی 3 خط بالا کلیک کنید و گزینه (settings) را انتخاب کنید

. اکنون بر روی گزینه (Account) کلیک نمایید

. سپس صحفه را به پایین اسکرول نمایید و گزینه ( Switch to Professional Account) را انتخاب کنید

. اکنون با صحفه خوش‌‌آمد گویی اینستاگرام روبرو می‌شوید با زدن دکمه Next به صحفه بعد منتقل خواهید شد

. در این مرحله باید حوزه فعالیت خود را انتخاب کنید :

personal Blog وبلاگ شخصی

Product/Service خدمات و محصول

Art هنر

Musician/Band نوازنده

Shopping & Retail خرید و فروش

Health/ Beauty زیبایی و سلامتی

Grocery/Store فروشگاه

. با انتخاب حوزه فعالیت خود و زدن دکمه Next وارد صحفه بعد می‌شوید که در این قسمت باید اطلاعات تماس و ارتباط مشتری با خود را وارد کنید این اطلاعات شامل (ایمیل و شماره تلفن) می‌باشد. و با زدن گزینه (next) وارد صحفه بعد شوید

. در این قسمت از تمایل داشتید می‌توانید حساب خود را به فیس‌بوک نیز متصل نمایید.

تبریک، حساب شما تبدیل به حساب بیزینسی یا تجاری شد اگر می‌خواهید تفاوت اکانت شخصی و تجاری را متوجه بشید این مقاله را مطالعه کنید : اکانت تجاری و شخصی اینستاگرام (تفاوتشان در چیست؟)

2. در کشور تایید شده توسط اینستاگرام حضور داشته باشید:

قابلیت افزودن تگ قیمت در اینستاگرام برای تمام کشورها فعال نیست و برای استفاده از این ویژگی باید در یکی از کشورهای تایید شده توسط اینستاگرام حضور داشته باشید در پایین به چند کشور که مورد تایید اینستاگرام هستند اشاره می‌کنیم:

(بلژیک،قبرس،دانمارک،آلمان،ایتالیا،لهستان،سوئد،فرانسه،هلند و بریتانیا) 

اینها تنها 10 کشور مورد تایید از 46 مورد است. برای دیدن لیست کل کشور ها با یک سرچ ساده می‌توانید لیست کامل آنها را مشاهدا کنید.

اگر دارای برند شخصی هستید و نیاز به آموزش برای معروفیت برند خود دارید حتما این مقاله را مطالعه فرمایید:

ساخت برند با تبلیغات(چگونه برند سازی کنیم؟)

3 حساب اینستاگرام خود را به قسمت تجاری فیس‌بوک متصل کنید: 

در اپلیکیشن فیس‌بوک یک اکانت تجاری برای کسب و کار خود بسازید و از طریق دکمه (Link Account) حساب اینستاگرام خود را به آن متصل نمایید برای ساخت اکانت تجاری فیس‌بوک کافیست تا مراحل ذیل را دنبال کنید:

. در بالای صحفه بر روی گزینه (create) و سپس بر روی (page) کلیک نمایید

. اکنون برای ساخت پیج تجاری گزینه (Business or Brand) را انتخاب نمایید

. حال باید دسته‌بندی پیج و نام فروشگاه خود را وارد کنید

کار تمام شد و اکنون باید فقط حساب اینستاگرام خود را که در بالا توضیح داده‌ایم به فیس‌بوک متصل نمایید.

4. کاتالوگ خدمات یا محصولات خود را در فیس‌بوک  درست کنید: 

در ادامه برای افزودن تگ قیمت در اینستاگرام  نیاز است پروفایل بیزینس خود را به یک کاتالوگ از محصولات خود در فیس‌بوک متصل کنید. مراحل ساخت کاتالوگ در اپلیکیشن فیس‌بوک بسیار آسان است پس با سونیک استور همراه باشید:

. اول از همه اقدام به ساخت فروشگاه در فیس‌بوک نمایید

. برای ساخت فروشگاه باید از قسمت Settings بر روی گزینه Template and Tabs کلیک نمایید.

. در صحفه باز شده بر روی گزینه (Shop) کلیک کنید

. سپس بر روی لینک ظاهر شده ضربه بزنید

. اکنون می‌توانید محصولات خود را در قسمت (shop) همراه با اطلاعات کامل و قیمت وارد کنید برای این کار باید بر روی گزینه(add product) کلیک نمایید.

تمام اکنون باید منتظر باشید تا محصول شما توسط فیس‌بوک تایید شود.

نکته: قبل از وارد کردن اطلاعات محصول باید نحوه پرداخت و واحد پول را مشخص کنید.

بعد از انجام دادن مراحل فوق باید صبر کنید تا حساب شما توسط اینستاگرام تایید شود برای اینکه متوجه بشوید حساب شما تایید شده است با خیر در هنگام انتشار پست گزینه تگ قیمت یا همان (tag product) در زیر گزینه (tag people) به نمایش در می‌آید. اگر این گزینه را مشاهده نمی‌کنید حساب شما درحال بررسی است و احتمالا تا چند روز دیگر تایید می‌شود.

نکته: شما نمیتوانید از هر دو گزینه (tag people)و(tag product) به صورت همزمان استفاده نمایید.

اگر برای پیج اینستاگرام خود نیاز به خرید فالوور واقعی اینستاگرام و خرید فالوور اینستاگرام ارزان دارید می‌توانید از خدمات وبسایت سونیک استور استفاده نمایید

کلام آخر

همانگونه که مشاهده کردید ما در این مقاله اقدام به آموزش افزودن تگ قیمت در اینستاگرام و تغییر حساب عادی به تجاری پرداختیم اگر در هر بخش از این مقاله با مشکلی روبرو شدید در قسمت نظرات برای ما بنویسید تا در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *