اینستاگرام

مدیریت پیج اینستاگرام ( آموزش + ادمین حرفه ای )

مدیریت پیج اینستاگرام ( آموزش + ادمین حرفه ای )

اپلیکیشن اینستاگرام هم اکنون تنها یک مسنجر یا ( شبکه اجتماعی) نیست بلکه مکانی برای درست کردن کسب و کارهایی با درآمد میلیون و میلیاردی ست.هم اکنون کاربران این اپلیکیشن با مدیریت موفق یک حساب اینستاگرامی می توانید به درآمد های عالیی برسید. یکی کار هایی که باید برای به موفقیت رساندن  پیج خود یاد داشته باشید مدیریت حرفه ای پیج اینستاگرام است. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش مدیریت حرفه ای پیج اینستاگرام بپردازیم. پس اگر قصد دارید هرچه سریع تر حساب ( پیج کاری) خودتان را در اپلیکیشن اینستاگرام رشد دهید با سونیک استور تا انتهای این مقاله همراه باشید.

. برای کسب موفقیت در اینستاگرام باید دست به کار های مختلفی زد و ترفند های مختلفی یاد داشته باشید. مانند: مارکتینگ، تولید محتوا، مدیریت پیج، و… تمام این موارد در کنار هم باعث به موفقیت رساندن پیج شما میشود. پس با یادگیری هر کدام از این ترفند ها می توانید به ساخت یک حساب موفق در اینستاگرام نزدیک شوید.

مدیریت حرفه ای پیج اینستاگرام

مدیریت حرفه ای پیج اینستاگرام

آموزش مدیریت کردن حرفه ای حساب ( پیج کاری) در اینستاگرام

برای اینکه بتوانید حساب خود را  در اینستاگرام به صورت کاملا حرفه ای مدیریت کنید باید اول از همه بدانید دقیقا چه کاری انجام دهید در ادامه این مقاله به انواع کارهایی باید انجام می دهد می پردازیم.

آموزش تولید محتوا حرفه ای 

محتوا یا پست گذاشتن اصلی ترین و مهم ترین کاری است که باید برای رشد پیج خود انجام دهید. در موضوع تولید کردن محتوا شما باید حوزه خاصی را انتخاب کنید و بررسی کاملی از آن انجام دهید که چه مباحث و یا موضوعاتب می تواند جذاب و خواستنی باشد تا بیشتر روی این موضوعات کار کنید. اگر میخواهید پست های جذاب تولید کنید موارد زیر را حتما رعایت کنید:

بهترین تایم برای منتشر کردن پست

انتخاب موضوع خاص و جذاب برای مخاطب ها

پیدا کردن ایده و بررسی کامل پیج های رقیب

تولید یک چارچوب و قالب اختصاصی برای تولید محتوا

ویژگی های خاص برای محتوای اختصاصی چیست؟

کاور خاص

عنوان جذاب و موضوعی کاربر پسند

هدف داشتن

کپشن نویسی عالی

هشتگ گذاری مناسب

گرافیک و طراحی حرفه ای

استوری گذاشتن و به روز بودن

بعد تولید کردن محتوا (پست) بهترین کار برای به موفقیت رسیدن پیج ایجاد استوری های جذاب است. هدف از ایجاد استوری جذب مخاطب به پیج و آشنایی آنها با موضوع پیج است. همچنان استوری در فروش و جلب کردن اعتماد مشتری بسیار تاثیر دارد. حتما سعی کنید در روز حداقل 2 الی 4  استوری در پیج خود بگذارید با هدف ها و موضوع های جذاب و مختلف از جمله: جلب کردن اعتماد کاربران، افزایش فروش پیج، معرفی کردن بهتر محصول خود، آشنایی مخاطب با موضوع پیج شما و …… حتما نیازی نیست استوری هایی که میگذارید برای فروش محصولتان باشد . بیشتر هدف از استوری گذاشتن همراه کردن کاربران در تمام روز با پیج شماست.

پیدا کردن و آنالییز دقیق پیج رقبا

این خواسته شما نیست اما اگر میخواهید مدیریت پیج اینستاگرام را به صورت حرفه ای یادبگیرید باید دقیقو منظم به آنالیز کردن رقبا پیج شما در اول کار بپردازید. آنالیز رقبا می تواند اطلاعات بسیار مفیدی درباره‌ کاربران موضوع انتخابی شما و موارد مربوط به تولید کردن محتوا به شما بدهد که قطعا می تواند به رشد شما کمک خوبی بکند.اما نباید از آنالیز کردن پیج خود غافل شوید. یعنی اینکه:

کدام پست لایک بیشتری گرفته است؟

کدام موضوع تعامل بیشتری داشته است؟

کدام محتوا جذابیت بیشتری داشته است؟

کدام ساعت ها بهتر است برابی منتشر کردن پست؟

کدام استوری ها کاربران شما را بیشتر جذب کرده است؟

و……..پیدا کردن جواب این سوال ها و بدست آوردن اطلاعات از پیج رقبا و خودتان حتما می تواند در پیشرفت شما تاثیر خوبی داشته باشد. پس تحت هیچ شرایطی از آنالیز کردن پیج خود و رقبا را دست بر ندارید که انجام این کار ها میتواند موجب پیشرفت حساب شما بشود.

جهت بالا بردن و افزایش فالوور های اینستاگرام خود در ابتدای کار می توانید از خدمات افزایش فالوور فیک اینستاگرام سونیک استور استفاده کنید تا در ابتدا پیج شما راحت تر توسط بقیه کاربران فالوو شود.

جواب دادن به دایرکت ها و کامنت ها

از کارهای مهمی که شما باید به عنوان یک ادمین برای مدیریت پیج اینستاگرام خود انجام بدهید جواب دادن به دایرکت ها و کامنت هایی است که برای شما میگذارند. جواب دادن به دایرکت ها میتواند باعث جذب کردن مخاطب بیشتر و ایجاد اعتماد بیشتر بین کاربران شود. و میتواند چهره خوبی از پیج شما به کاربران شما بدهد تا پیشرفت بهتری داشته باشید. از طرفی پاسخگویی به کامنت ها نیز می تواند در افزایش مشتری و درنهایت فروش بیشتر شما تاثیر بالایی داشته باشد.

در این مقاله به آموزش مدیریت پیج اینستاگرام و وظایف یک ادمین اینستاگرامی پرداختیم. امیدواریم این مقاله برای شما کاربران عزیز مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *