اینستاگرام

مدیریت پیشرفته پیج اینستاگرام ( چگونه یک پیج حرفه ای داشته باشیم؟)

مدیریت پیشرفته پیج اینستاگرام ( چگونه یک پیج حرفه ای داشته باشیم؟)

اپلیکیشن اینستاگرام در عین حال فقط تنها یک مسنجر ساده نیست بلکه مکانی مناسب برای ساخت کسب و کار های میلیاردی است. در عین حال کاربران با مدیریت پیشرفته پیج اینستاگرام میتوانند به درآمد های میلیاردی برسند. یکی از هنر هایی که کاربری باید برای پیشرفت حساب خود داشته باشید مدیریت پیشرفته پیج اینستاگرام است. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش مدیریت پیشرفته پیج اینستاگرام بپردازیم. پس اگر میخواهید هرچه سریع تر حساب خود را در اپلیکیشن اینستاگرام رشد بدهید تا انتهای این مقاله را مطالعه کنید.

برای کسب موفقیت در اپلیکیشن اینستاگرام باید کار های به خصوصی را انجام بدهید و ترفند های مختلفی به کار بگیرید. مورد هایی مانند: تولید مطالب و محتوا پیشرفته ، مارکتینگ، مدیریت پیشرفته پیج اینستاگرام ، خرید و فروش و…  تمام این ها در کنار هم باعث موفقیت پیج اینستاگرامی شما میشود. پس با یادگیری هر کدام از این مورد ها میتوانید به تولید یک پیج اینستاگرامی موفق نزدیک بشوید.

مدیریت پیشرفته پیج اینستاگرام

مدیریت پیشرفته پیج اینستاگرام ( چگونه یک پیج حرفه ای داشته باشیم؟)

اینکه بتوانید پیج خود را به طور پیشرفته مدیریت کنید باید اول از همه بفهمید دقیقا باید چه کاری انجام بدهید در ادامه این مقاله به کارهایی که یک ادمین فوق حرفه ای انجام میدهد می پردازیم.

تولید کردن محتوا اختصاصی :

تولید کردن محتوا یا به عبارتی مطلب گذاری مهمترین و یکی از اصلی ترین وظیفه ای است که یک ادمین حرفه ای باید انجام دهد. در موضوع تولید کردن محتوا شما باید موضوع فعالیت خود را شناسایی کنید و با بررسی کردن که روی چه حوزه ای میتوانید فعالیت خوبی داشته باشید  تا بیشتر روی همین حوزه کار کنید. اگر میخواهید مطالب خوبی تولید کنید کار های زیر را به طور دقیق انجام بدهید:

1. یافتن بهترین تایم برای انتشار مطلب

2. یافتنن موضوعات جالب برای کاربران

3. گرفتن ایده با بررسی پیشرفته از حساب یا پیج های رقیبان

4. ساختن یک قالب مخصوص برای مطالب خود

حال خود یک محتوا اختصاصی و عالی چه مواردی دارد؟

1. قالب اختصاصی و جذاب

2. کپشن یا موضوع جذاب

3. هدف داشتن

4. کپشن نویسی عالی و اختصاصی

5. گذاشتن هشتگ های مرتبط با مطلب

6. طراحی عالی مطالب

اشتراک گذاری استوری و پست در اینستاگرام (آموزش)

گذاشتن استوری:

بعد گذاشتن مطالب یا پست های خود مهمترین کار هر ادمین حرفه ای اپلیکیشن اینستاگرام گذاشتن استوری های جذاب و اختصاصی است. هدف از گذاتشن استوری های جذاب نگهداری فالوورها در پیج خود و آشنایی بیشتر کاربر و تعامل بیشتر با کاربران است. و ناگفته نماند که استوری در جلب اعتماد و فروش میتواند بسیار تاثیر بگذارد. حتما سعی بر این داشته باشید که در طول روز حداقل 2 الی 4  استوری جذاب بذارید با هدف ها و موضوع های مختلف از مانند : جلب کردن اعتماد مشتریان، فروش محصولاتتان ، معرفی محصولتان ، آشنایی فالوورها با پیج شما و…  اما در نظر داشته باشید که نیازی نیست حتما استوری های شما  همیشه برای خرید یا فروش و… باشد بلکه باید بیشتر هدف از استوری گذاشتن همراه کردن فالوورها در بین و تمام روز با پیج شماست.

آنالیز کردن حرفه ای حساب و پیج و رقیبان :

اگر میخواهید مدیریت پیشرفته پیج اینستاگرام را یاد بگیرید باید به صورت روزانه و دقیق به آنالیز کردن حرفه ای رقیبان به خصوص در اوایل کار بپردازید. آنالیز رقبا میتواند اطلاعات بسیار خوبی درمورد کاربران موضوع فعالیت شما و گزینه های مربوطه به تولید کردن محتوا و… به شما بدهد که حتما میتواند شما را خیلی حرفه ای تر کند. البته در نظر داشته باشیدکه نباید از آنالیز کردن پیج خود هم غافل بشوید:

مثال:

1. کدام پست بیشترین لایک یا ویو را به خود گرفته است.

2. چه مطلبی بیشتر مورد توجه کاربران بوده.

3. چه مطالبی را بیشتر کاربران میپسندند.

4. در چه تایمی بارگذاری مطالب بهتر است؟

5. کدام یک از استوری ها برای فالوور هایتان خاص تر بوده است؟

و کلی دلیل دیگه که نیاز هست برای یافتن جواب این سوال ها و بدست آوردن اطلاعات به خصوص از پیج رقیب ها و خودتان حتما میتواند در پیشرفت شما تاثیر بسیاری داشته باشد. س تحت هیچ شرایطی در آنالیز کردن پیج خودتان و رقیب ها را کوتاهی نکنید که این موضوع میتواند به تنهایی باعث پیشرفت عالی پیج شما بشود.

جهت خرید فالوور اینستاگرام خود در اوایل کارتان میتوانید از خدمات خرید فالوور واقعی اینستاگرام سونیک استور استفاده نمایید تا در اوایل یا ابتدا پیج شما سریعتر توسط بقیه کاربران فالو بشود.

جواب دادن به کامنت ها و دایرکت ها:

از جمله وظایفی که شما باید تحت عنوان یک ادمین حرفه ای اپلیکیشن اینستاگرام برای مدیریت پیشرفته پیج اینستاگرام خود انجام بدهید جواب دادن به دایرکت ها و کامنت هاست . جواب دادن به نظرات یا کامنت ها میتواند باعث جذب کاربر بیشتر و ایجاد اعتماد بیشتر بین کاربران بشود. همچنین میتواند دید مناسبی از حساب اینستاگرامی و فالوورهای شما به مابقی کاربران بدهد تا بتوانید خیلی راحت تر پیشرفت داشته باشید. از یک طرف جواب دادن به دایرکت ها نیز میتواند در افزایش مشتری و فروش بیشتر شما نیز تاثیر بسیاری داشته باشد. برای جواب دادن سریعتر میتوانید از ویژگی ارسال کلمات از قبل تعیین شده استفاده کنید تا به راحتی فقط با تایپ یه کلمه خاص یک جمله از پیش تعیین شده و کامل برای کاربر ارسال شود و فرد را به صورت کامل راهنمایی کند. با این کار خیلی راحت هم خودتان زحمتتان برای جواب دادن به دایرکت ها کمتر میشود و هم کاربر به جواب کاملی میرسد.

انواع ایده تولید محتوا(به راحتی تولید محتوا انجام بدید!)

تولید کردن مطالب ویدیویی:

در هر صورت که نگاه کنیم در عین حال مطالب ویدیویی کاربران بیشتری داراست و بیشتر کاربران به طرف مطالب ویدیویی میروند. در عین حال باید هرچه زودتر به طرف تولید مطالب ویدیویی بروید و با برنامه درست انجام به ساختن مطالب ویدیویی بپردازید. مطالب ویدیویی میتواند مخاطب را سریعتر جذب کند و میتواند اعتماد کاربر را بیشتر از قبل جلب کند.

در این مقاله به آموزش مدیریت پیشرفته پیج اینستاگرام و وظایف یک ادمین حرفه ای پرداختیم. امیدوارم این مقاله برایتان مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *