اینستاگرام

چند ابزار برای آنالیز حساب تجاری و شخصی اینستاگرام خود

(چند ابزار برای آنالیز حساب تجاری و شخصی اینستاگرام خود)

انجام آنالیز اپلیکیشن اینستاگرام یکی از واجب ترین کار در اینستاگرام به محسوب میشود که هر فردی که در این اپلیکیشن میخواهد فعالیت کند باید به این مورد توجه زیادی داشته باشد پس ما پیشنهاد میکنیم تا آخر این مطلب با وبسایت سونیک استور همراه باشید تا چند ابزار عالی برای این حوزه به شما معرفی کنیم.

آنالیز حساب اینستاگرام

چند ابزار برای آنالیز حساب تجاری و شخصی اینستاگرام خود

اپلیکیشن اینستاگرام یکی از پرطرفدار ترین شبکه اجتماعی در ایران است که کاربر های زیادی از این اپلیکیشن استفاده میکنند پس حتما آنالیز حساب اینستاگرام بسیار باید توجه قرار بگیرد. در این اپلیکیشن به طور کلی بخوایم نام ببریم      3 نوع حساب موجود است: حساب تجاری یا مخصوص کسب و کار و شخصی و در اخر (Creator). هر کدام از این حساب ها برای افراد مختلفی مناسب است. برای  انجام آنالیز حساب اینستاگرام هر یک از این حساب ها ابزارهای بسیاری وجود دارد که میتوانید از آن استفاده کنید.  انجام آنالیز اینستاگرام یکی از واجب ترین کارهایی است که هر کاربری باید برای حساب اینستاگرامی خود انجام بدهد تا متوجه شود که آیا فعالیت او در این شبکه اجتماعی اثری داشته و یا مفید بوده است یا نه؟

با انجام آنالیز یا تجزیه و تحلیل حساب خود میتواتید بفهمید که آیا موضوع فعالیت شما میتواند از اینستاگرام برای شما یک ابزرار پول ساز درست کند یا خیر؟ در ادامه این مطلب تصمیم گرفتیم بر روی موضوع آنالیز حساب اینستاگرام  به صورت کلی کار کنیم و چند ابزار مهم و کاربردی موجود در این زمینه کاری  را به شما کاربران عزیز سونیک استور ارائه بدهیم.

و اما چرا انجام آنالیز اینستاگرام بسیار حیاتی است؟

در عین حال این اپلیکیشن بالای 900 میلیون  کاربر به صورت ماهانه دارد و بالای 400 میلیون کاربر از قسمت استوری اینستاگرام در هر روز بازدید میکنند. آمار و ارقام نشان میدهد که نزدیک به 70 درصد از کاربران این اپلیکیشن به طور معمول حدقل یک بار در طول شب یا روز  وارد این اپلیکیشن میشوند. و طبق آخرین بررسی ها در امسال یعنی سال 2020 تمام کاربر های این اپلیکیشن به طور میانگین نیم ساعت یا 30 دقیقه از وقت زمان خود را به این شبکه اجتماعی میگذرانند. و با تحقیقات بیشتر این امار بدست آمده است که بیش از 150 میلیون کاربر در طول یک روز حداقل یک بیزینس را بررسی میکند. چند مدت قبل مشخص شد که میانگین انجام تبلیغات در این اپلیکیشن، 850 میلیون کاربر دارا است که  بسیار فوق العاده است.

اگر بخواهیم بازدید را به 3 قسمت تقسیم کنیم به طور میانگین (1/3) یک سوم بازدید هاب استوری‌ متعلق به کسب و کار های تجاری می باشد. انواع برند و حساب های تجاری یا بیزینس ها با بررسی به عمل آمده میانگین 4 استوری در طول هفته منتشر میکنند. اکنون با توجه کامل به این ارقام و پربازدید بودن این اپلیکیشن، به صورت جدی نیاز است که کسب و کار آنلاین خود را در این پلتفرم توسعه بدهید ولی بعد از ساخت کسب و کار خود در این شبکه اجتماعی یکی از واجب ترین کاری که باید انجام بدهید، آنالیز حساب اینستاگرام است. آنالیز کردن اپلیکیشن اینستاگرام به شما این امکان را میدهد که به صورت کامل وضعیت حساب شخصی یا تجاری خود را برسی کنید و متوجه بشید که باید دقیقا در چه جهتی حرکت کنید تا بازدهی بهتر و بیشتری داشته باشید. اگر آنالیز حساب اینستاگرام  خود را به درستی انجام بدهید ، مسیر های زیر برای شما باز میشود و از مزایای پایین بهره‌مند میشوید:

1. انتخاب کاربر های مربوط به کسب و کار خود

2. منتشر کردن محتوا با توجه به علایق کاربران

3. منتقل کردن بازدید ها به سمت حساب تجاری خود

4. منتشر کردن محتوا در ساعات مناسب و گرفتن بازدید زیاد

5. زیاد شدن تعامل با فالوور های خود

اکنون که با فایده های آنالیز حساب اینستاگرام آشنا شدید و متوجه شدید که این مورد چه فایده هایی میتواند داشته باشد، قصد دارم که ابزارهای مختلف موجود برای انجام آنالیز حساب خودتارن را معرفی کنیم و متوجه بشید که حساب تجاری خودتان را با چه ابزارهایی آنالیز کنید که بتوانید بیشترین بازدهی را داشته باشید.

.معرفی بهترین ابزار یا اپلیکیشن برای آنالیز حساب اینستاگرام 

در عین حال اپلیکیشن یا ابزار های بسیار زیادی برای انجام آنالیز حساب اینستاگرامی خود موجود است که در ادامه این مقاله چند اپلیکیشن از بهترین این کار را به شما کاربران عزیز معرفی میکنیم. نکته ای که نیاز است به آن توجه کنید این مورد است که ما به هیچ عنوان توصیه نمیکنیم  که فقط از یک اپلیکیشن برای انجام این کار استفاده کنید بلکه میتوانید از هر اپلیکیشنی یا هر تعدادی به نیاز خود استفاده کنید. در نظر داشته باشید امکان دارد یکی از اپلیکیشن ها در یک قسمت خاصی از آنالیز به شما خیلی کمک بکند و اپلیکیشن دیگری در یک موضوع خاص دیگر برای شما بدرد بخور باشد. نیاز ما این است که بتوانی به کمک این اپلیکیشن ها حساب تجاری یا شخصی خود را به یک حساب قوی و با بازدید زیاد تبدیل کنیم در ادامه این مقاله به چندین مورد از پر کاربردترین اپلیکیشن های آنالیز اینستاگرام اشاره میکنیم.

مدیریت پیشرفته پیج اینستاگرام ( چگونه یک پیج حرفه ای داشته باشیم؟)

1. ابزار : Instagram Insights

اولین ابزاری که میتوانیم برای آنالیز حساب اینستاگرام  معرفی کنیم، اپلیکیشنی یا ابزاری است که خود برنامه اینستاگرام در اختیار کاربر های خود قرار داده است. توجه کنید که برای استفاده از این ابزار نیاز است که یک حساب تجاری داشته باشید. به این دلیل که این ابزار خاص فقط بر روی این نوع از حساب ها جواب میدهد.

آنالیز اینستاگرام

ابزار Instagram Insights

این ابزار اطلاعات بسیار خوبی در قسمت های پایین به شما ارائه میدهد:

اطلاعاتی مانند تعداد فالوور ها

تایم آنلاینی  فالوور ها

فالوور های شما کدام مطلب و محتوا را بیشار پسندیدند

با کدام مقاله بیشتر تعمل برقرار کرده اند.

موقعی شما یک حساب شخصی را به یک حساب بیزنیسی تبدیل میکنید، اپلیکیشن اینستاگرام فقط اطلاعاتی در مورد مطالب و اتواع استوری در اختیار شما میگذارد توجه کنید که این ابزار فقط از طریق تلفن همراه در اختیار کاربران خود قرار میدهد و هنوز نسخه ویندوز آن عرضه نشده. در صورتی که میخواهید اطلاعات دقیق تری در مورد حساب خود در اختیار داشته باشید، نیاز است از ابزارهای پیشرفته تری که در ادامه ایم مقاله به این ابزار ها اشاره میشود، استفاده کنید.

جهت خرید فالوور واقعی اینستاگرام میتوانید از خدمات خرید فالوور واقعی اینستاگرام سونیک استور استفاده نمایید

2. ابزار : Hootsuite Analytics

یکی از بهترین ابزارها در موضوع آنالیز حساب اینستاگرام  ابزاری است که سایت Hootsuite به کاربران خود ارائه میداد. توجه کنید که نهایتا 30 روز به صورت رایگان میتوانید از این ابزا استفاده کنید و بعد از گذشت زمان مورد نظر موظف به پرداخت هزینه برای استفاده از این ابزار خواهید بود.

آنالیز حساب اینستاگرام با Hootsuite Analytics

آنالیز اینستاگرام با Hootsuite Analytics

پروفایل کاربری ابزار Hootsuite Analytics قابلیت های زیر را دارد و ویژگی های زیر را در اختیار کاربر های خود قرار میدهد:

1. تمام اطلاعات مورد نیاز درباره فعالیت شما را در گذشته به شما نمایش میدهد.

2. معیارهای بسیاری را در زمان مختلفی برای شما مقایسه میکند تا متوجه بشید که حساب تجاری شما در موضوع فعالیت شما در تایم های مختلفی چه عملکردی داشته .

3. هرموقع که کاربر نیاز داشته باشد گزارش‌های مورد نیاز در اختیار کاربران قرار میدهد.

4. کاربر میتواند کارایی و عملکرد مطالب خود را بر اساس علایق خود و به صورت دلخواه خود برسی کند.

5. شما میتوانید زمان پاسخگویی حساب خود را در انواع مکالمات مربوطه به خدمات فالوورهای خود ارزیابی کند.

6. این ابزار نظرات کاربران را بر مبنای احساسات (منفی یا مثبت) طبقه بندی میکند.

توجه کنید که در صورت استفاده از این ابزار میتوانید انواع حساب هاب خود در بیشتر شبکه‌ های اجتماعی را ارزیابی کنید.

3.ابزار : Iconosquare

این ابزار به صورت رایگان و مخصوص کسب و کار ها و یا حساب های تجاری می باشد و به شما این قدرت را میدهد که متوجه بشید حسابی که در اختیار شماست در چه موضوعی برتر است و در چه زمینه هایی میتواتد به خوبی پیشرفت کند.

آنالیز حساب اینستاگرام با Iconosquare

آنالیز حساب اینستاگرام با Iconosquare

(Iconosquare) یکی از پرطرفدار ترین ابزار ها برای آنالیز حساب اینستاگرام خود است و مطالبی که در 30 روز گذشته در این شبکه اجتناعی انتشار داده اید را به راحتی برای شما ارزیابی میکند. در این ابزار قابلیت انجام بررسی آمار فالوور ها و نرخ تعامل کاربران و اطلاعات کافی مرتبط با استوری و … موجود است . ابزار (Iconosquare) مانند ابزار (Hootsuite)  جزء تحلیل و آنالیز حساب اینستاگرام کاربران قابلیت های دیگری هم انجام داراست. با استفاده از این ابزار میتواتید مطالب خود را زمان بندی کنید و مدیریت کامل پلتفرم های ( اینستاگرام و فیس‌بوک) را کامل انجام بدهید.

4. ابزار: Union Metrics

آنالیز اینستاگرام با Union Metrics

آنالیز اینستاگرام با Union Metrics

 ابزار (Union Metrics) یکی از ابزارهای عالی است که برای آنالیز حساب اینستاگرام وارد بازار شده است و حساب اینستاگرامی شما را به صورت کامل و نموداری شروع به آنالیز و تحلیل حساب شما میکند. اطلاعات این ابزار بسیار عالی و کامل است. این سایت ففط یک ابزار برای تجزیه و تحلیل و آنالیز است و قابلیت مدیریت حساب انواع اپلیکیشن و ایجاد زمان‌بندی مطالب را ندارد. و این ابزار نسخه پرو هم دارد که با خرید این ابزار گزارش عالیی از آنالیز حساب خود دریافت میکنید.

5. ابزار Keyhole

ابزار (Keyhole) یکی ابزارهای بسیار پرطرفدار برای آنالیز حساب اینستاگرام است. قابلیت این ابزار این است که شما میتوانبد به کمک این ابزار خود را را با رقیب هایی که دارید مقایسه کنید. این ابزار قابلیت استفاده رایگان را برای کاربر های خود فراهم کرده. این ابزار در سال 2018  با به‌روزرسانی مختلف باعث شد که قابلیت و توانایی بسیاری از کاربران در آنالیز در فضای اینستاگرام کم رنگ تر بشود. ویژگی دیگری از این ابزار آنالیز اینستاگرام این یک مورد است که قابلیت پیگیری کمپین ها و هشتگ ها را برای تمامی کاربران فراهم میکند. این ابزار برای کاربرانی که به طور مرتب چالش ها و مسابقات در اینستاگرام برگزار میکنند عالیست .و همچنین افرادی که یک هشتگ مخصوص را دنبال میکنند بهتر است از ابزار (Keyhole) استفاده کنند.

به طور روزانه به آنالیز حساب اینستاگرام خود بپردازید

در این مطلب تلاش بر این داشتیم که ابزارهای مناسبی در موضوع آنالیز حساب اینستاگرام به شما کاربران عزیز معرفی کنیم تا با این ابزار ها بتوانید حساب تجاری یا شخصی خود را به بهترین شکل آنالیز کنید و حساب اینستاگرامی خود را به یک حساب پرقدرت  و پولساز تبدیل کنید. آنالیز و تجزیه و تحلیل حساب اینستاگرامی اهمیت بسیار بالایی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *