اینستاگرام

هایلایت اینستاگرام ( آموزش)

آموزش هایلایت استوری در اینستاگرام

استوری های ساده معمولا  بعد از گذشت از یک روز یا 24 ساعت پاک می شوند ، استوری هایلایت یا Stories Highlight می تواند به طور دائمی در صحفه پروفایل اصلی اینستاگرام شما ماندگار باشد. استوری انتخابی شما در این امر فرصتی بسیار عالی برای جلب توجه کاربران  به مطالب و جزئیات در مورد کسب و کار شما می باشد.

آنچه که قرار است امروز باهم بیاموزیم 

ساخت هایلایت از استوری های فعال و آرشیو

نحوه ساخت کاور برای هایلایت استوری های شما

آموزش فعال سازی هایلایت در اینستاگرام

حدودا یک سوم جذاب ترین استوری های اینستاگرام توسط مشاغل و کسب و کار های آنلاین تولید می شود. اما استوری که می گذارید بعد از 24 ساعت یا یک روز پاک می شود. اما شما میتوانیدبا استفاده از هایلایت اینستاگرام  استوری های پر بازدید خود را بصورت دائم در صحفه اصلی اینستاگرام خود قرار دهید.

کسب و کار های کوچک می توانند با ایجاد استوری های تنظیم شده از مطالب پر بازدید با هایلایت اینستاگرام ، از علاقه فالوور ها اینستاگرام به استوری ها استفاده کنند. در حالی که استوری های اینستاگرام به جنبه اصلی “فوری” اینستاگرام متمایل می باشند و قسمت هایلایت ها در اینستاگرام به عنوان مکانی ثابت برای کسب و کار ها جهت ارائه محتوا ، منابع مهم و موارد دیگر معرفی کننده یا تبلیغ یک محصول یا هر چی دیگر عمل کنند.

چه گونه هایلایت اینستاگرام فعال کنیم؟

قبل از اینکه به آموزشی که باید در موارد هایلایت خود اضافه کنید بپردازیم ، در اینجا سریع به سراغ نحوه افزودن موارد هایلایت به اینستاگرام میرویم.

چه گونه استوری های فعال به هایلایت اضافه کنیم؟

استوری را باز کنید

روی Highlight در پایین صحفه استوری کلیک کنید.

هایلایت مورد نظر را انتخاب کنید یا یک مورد جدید از آن را ایجاد کنید به (همین راحتی )

استوری های اینستاگرام فقط  یک روز کامل (24 ساعت) در صحفه شما فعال باقی می ماند ، اما اگر از گزینه های آرشیو یا بایگانی استفاده کنید ، می توانید محتوایی که منقضی شده را برای بعدا استفاده و ذخیره کنید.

با کلیک کردن روی خطوط افقی در صحفه اصلی اینستاگرام خود ، به استوری های آرشیو شده خود دسترسی پیدا می کنید ، سپس گزینه بایگانی را انتخاب کنید. استوری انتخابی را باز کنید و روی قلب با برچسب “Highlight” ضربه بزنید تا آن را به هایلایت اینستاگرام خود اضافه کنید

هایلایت اینستاگرام

هایلایت اینستاگرام

برای خرید فالوور واقعی اینستاگرام میتوانید از این لینک اقدام کنید

. هایلایت اینستاگرام برای بیزینس ها

اگر اطمینان ندارید که چگونه این تصمیم را بگیرید که کدام استوری شما ارزش هایلایت کردن را دارد یا نه .. یا  برای هایلایت کردن مطالب مهم خود در اینستاگرام به راهنمایی نیاز دارید این تکنیک ها را امتحان کنید.

1. ساخت کاور برای هایلایت

به جای استفاده از تصاویر کوچک و بی کیفیت به عنوان عکس روی جلد هایلایت ، عکس هایی مخصوص کسب و کار خود ایجاد کنید تا در همه موارد هایلایت یک ظاهر یک نواخت داشته باشند. استفاده از لوگو های هایلایت به نمای شما ظاهری مرتب و حرفه ای می دهد در حالی که این لوگو یا نشان تجاری و سبک کسب و کار شما را نیز به کاربران معرفی میکند.

می توانید با استفاده از متن داخلی اینستاگرام در استوری ها ، کاور عکس هایلایت های استوری را ایجاد کنید ، یا می توانید با اپلیکیشن های تصویری رایگان مانند Canva آن را یک قدم جلو ببرید. برای تبدیل یک عکس به عنوان عکس روی جلد ، کافی است تصویر را به عنوان اولین تصویر خود به Highlight جدید اضافه کنید.

اگر در حال طراحی کاور استوری اینستاگرام خود هستید ، ابعاد باید 1080 پیکسل در ارتفاع 1920 پیکسل با نسبت تصویر 9:16 باشد. همچنین باید همه موارد انتخاب شده در تصویر را در وسط محل انتخابی قرار دهید تا کاور شما هنگام برش خوب به نظر بسرد.

2. همیشه به روز باشید

استوری های اینستاگرام بهترین راه برای به اشتراک گذاری موارد دلخواه است. اگر می خواهید آخرین مطالب پیج یا سایت یا …. خود را در اختیار کاربران خود قرار دهید ، برای به روزرسانی های هفتگی در هایلایت اینستاگرام خود فضای کافی برای آن را ایجاد کنید.

“ما حداقل هفته ای یا هر دو هفته یکبار هایلایت خود را به اپدیت می کنیم تا مطمئن شویم که حداقل موارد هایلایت قابل مشاهده به روز و قابل فهم هستند

3. هایلایت اینستاگرام یکی از بهترین ابزار ها برای تعامل با کاربران

کاربران به طور معمول کسب و کار های کوچک را از طریق شبکه های اجتماعی پیدا می کنند ، پس حساب های بیزینسی اینستاگرام باید منابع زیادی مانند سایت را داشته باشند.

به اطلاعاتی که در صحفه اصلی پروفایل یا بیو اینستاگرام خود (درباره ما) ، پرسش های متداول ، سیاست های بازگشت و غیره دارید فکر کنید و از قسمت هایلایت خود برای در دسترس بودن آن محتوا استفاده کنید.

هایلایت اینستاگرام بهترین مکان برای تبلیغ

بر اساس نظرسنجی شبکه اجتماعی فیسبوک ، 60 درصد از مردم “پس از دیدن نام کسب و کار یا محصول در استوری اینستاگرام بیشتر علاقمند آن برند میشوند.

با استفاده از قسمت هایلایت اینستاگرام ، می توانید بازدید استوری های خود را افزایش دهید و به کاربران خود فرصت بهتری بدهید تا محصولاتتان را که برای ایجاد آنها بسیار تلاش کرده اید را ببینند.

برای بیزینس های اینستاگرامی، وقت گذاشتن برای ساختن استوری جذاب چالش برانگیز است. همیشه سعی کنید بهترین راه را پیدا کنید که به وسیله آن محصولات خود را به بهترین نحو و با تایم بیشتری در معرض دید قرار بدید،  تا بتوانید به خوبی خود را برای کاربرانتان معرفی کنید.

برای خرید فالوور واقعی اینستاگرام میتوانید از این لینک اقدام کنید

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *